neVah Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 hur för man över filer. spel, filmer, mm till xboxet från datorn?? asså jag vill inte bränna ut på skiva, utan lägga in d på xboxet? ska jag ta xboxens hårddisk o lägga i datorn lr vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Du måste ha en nätverkskabel mellan xboxet och datorn. Du måste även ha något slags ftp program för att föra över filerna. Du kan leta information på denna sida xbox-scene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 du måste bygga upp ett nätverk mellan xboxen och pcen och sen ftp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 jag har flashfxp och en nätverkskabel, kan jag då föra över filer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 ja det kan du jag tycker nog flah FTP är det bästa flsh programmet men det har bara 30 dagar provtid men när dom dagarna är slut ladda bara ner ett nytt så har du 30 dagar igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 ett av dom sämsta ja windows commander e bäst av allt prova det o du blir lycklig i 69 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 skulle ni kunna ge mig en guide punkt för ounkt om hur man gör??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 24 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 xbox master, så svårt va de faktiskt inte p fatta allt de där :P tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 xbox master, så svårt va de faktiskt inte p fatta allt de där :P tack för hjälpen! skulle ni ändå kunna ge mig en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Jag vet inte så mycket om xbox-->PC, men du kan ju börja med att installera FTP programmet. Sen kan du utforska programmet och se om du fattar hur man ska göra. Testa först, fråga sen. Om du nu inte redan har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RogerWilco Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 hur för man över filer. spel, filmer, mm till xboxet från datorn?? asså jag vill inte bränna ut på skiva, utan lägga in d på xboxet? ska jag ta xboxens hårddisk o lägga i datorn lr vad ska jag göra?? Det enklaste sättet är att hämta Xbox Music Mixer från denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.