Backspace Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vad får ni för läxor! Jag får engelska, matte, svenska och nån tråkig läsläxa fast egentligen är alla tråkiga! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jaaa, de e lätta som f*n, Matte (Bråk) ex. ½... Svenska(grammatik) ex. Verb och sånt shit NO(experiment med vatten) ex. Kokar vatten och beskriveer hur det ser ut. Eng (glosor, översätta) ex. FUCK YOU :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Får typ aldrig matte läxor men den andra matte gruppen får varje vecka :D annars brukar det alltid va eng sen kanske nåt annat men jag har ca 2 läxor i veckan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag får engelska,svenska,matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag får läxor i allt hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 varje vecka får jag: 2 tyska läxor (30 glosor + omvandla dom till antingen ackusativ eller dativ) 1 engelska läxa (oftast glosor) 2 so läxor (håller nu på med religion så det bli att göra klart våra instuderingsfrågor) 1 matteläxa (göra klart en läxa längst bak i boken) 1 svenska läxa (ska läsa klart en bok tills den 5/2 - 04 och jag har typ inte ens börjat) jag orkar inte göra alla så jag brukar skippa några ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 äsch ja får bara 2 läxor i veckan: engelska matte (sällan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 hmmm jag får läxor i alla ämnen utom bild och musik tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 förra år lärde ja mejj nästan ingenting. ärligt! INGA LÄXOR!!! de bevisar att man måste ha läxor... vi får själva välja va vi ska ha för läxa i eng å tyska, i dom flesta andra ämnen väljer läraren va man ska ha i läxa, brukar oftast vara att göra klart de man skulle göra i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Måndag: Geografi Tisdag: Svenska Onsdag: Matte Torsdag: Engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag får engelska,svenska,matte.no,so Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 engelska ibland matte eller svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.