Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag får historia också (väldigt sällan)bara fått en historia läxa hitills i femman.ibland geografi också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 svenska matte engelska tror de va en läxa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 daniel_a_2 det kanske var geografi eller historia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 nope inget mer tror jag ibland läslaxa men 1 gång på halvåret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ok.jag har aldrig läsläxa som tur är!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 en i min klass sa att glosor = trosor...hahaha det dummaste jag hört..för det första så får ju tom killar det så det lär inte vara det...fasst det är ju klart att han skjämtade!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vi har matte, engelska, so, no, lite mer... tråkigast av allt e ju matte så klart :D men no börjarv komma upp i toppen på tråkigast läxor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 I vår klass om vi glömmer läxan får vi alltid skäll av läraren! Det är så drygt och föressten, Får ni något skäll av läraren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Matte - Olika mycket men senast fick vi 20tal Svenska - Läsa 20 min varge dag och skriva om en sak som lärarel har sakt Engelska - Glosor NO/SO - Olika +Alla saker ska man skriva allt på skrivstil utom matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 2 sidor matte till tisdag onsdag sverige bok en landskap torsdag gånger alltså t.ex 5x5=25 o engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 40 skriftliga matte uppgifter i matteboken, Ett land + ett förhör i europaboken(SO), 10-15 engelska glosor(lite va?), Läsa en berättelse högt för läraren 20 minuters läning om man glömt det i skolan per dag. Samma sak med skrivstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag har 2 läxor om dan *jobbigt* det brukar va nåt av följande Franska, Engelska , Svenska , Matte , Geografi och Historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.