Dark Ifrit Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 De enda läxorna jag får är läsläxor... hinner alltid me läxorna på timmen (aslätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Vad får ni för läxor! Jag får engelska, matte, svenska och nån tråkig läsläxa fast egentligen är alla tråkiga! :( geografi matte engelska svenska typ varje vecka fast läxorna e lätta gjorde matteläxan 20 i åtta på morgonen tog 4minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Jag får läxor varje dag..... Ibland så slipper man läxorna på månddagar om man har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag har bara läxor när jag vill.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag får läxor nästan varje dag ...djup suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Matteuppgifter: Några 100-tal uppgifter Engelska: Ca 60 glosor/veckan ______________________________ Haha, jag bara skojade, jag har typ minst 10 uppgifter i matteboken (vilket är ganska lite) och ca 15 engelska glosor varje vecka och svenska glosor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.