Cyper Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 (redigerat) Finns det inga moderatorer på San Andreas forumet eller? Folk spammar & floodar och skapar flera trådar I samma ämne, men ingen gör något? Vill verkligen klaga på detta. men såklart, jag lider inte längre. P.g.a att jag lämnat skiten och finns nu på gtasajten. Skulle inte förvåna mig om tråden är blir låst. Känns som om ni inte accepterar klagomål. Redigerat 19 September 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Anmäl allt sådant ni ser så ska vi ta hand om det. Tack för informationen föresten, jag ska ta mig en titt nu direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbro Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 e san andreas roligt her tänkt att köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Vi är mods i alla forum även om det inte syns att vi modererar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Som sagt, om folk skulle anmäla alla regelbrott så skulle det direkt märkas och vi skulle snabbt och effektivt fått bort de som bryter mot reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 20 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Som sagt, om folk skulle anmäla alla regelbrott så skulle det direkt märkas och vi skulle snabbt och effektivt fått bort de som bryter mot reglerna. Många sidor av trådar är borta på Gta-forumet, spam trådar är en del av det. Så ni har inte ''skådat'' allt. Skönnt att någon eller några tar tag I problemet. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Spam är Sk*T jobbigt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Spam är Sk*T jobbigt :) Du anar inte hur roligt det där inlägget var. Så roligt att du kommer att få en varning av mig. När jag ändå håller på passar jag på att låsa tråden p.g.a. bumpning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg