Gäst The heroin Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Och så skapade han Futurama. Mycket bättre än Simpsons :D I Simpsons måste man hålla sig till verkligheten (för det mesta, för ibland möter de ju utomjordningar och sådant) till skillnad från Futurama, där kan man ju lägga till med vad som helst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Tråkig just nu men Samma skapare har skappat Family Guy så den är värd att se Famliy Guy och The simpsons har INTE samma skapare !!Matt Groening har skapat simpsons och futurama. Family Guy är skapat av Seth Macfarlene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Family Guy äger för tillfället! :cool: Simpsons är fortfarande kul. Dom nya avsnitten är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 (redigerat) Jag anser att Family Guy bara härmar Simpons, fast med lite olika utseende och sådant. Förresten såg jag ett avsnitt som jag inte sett ganska nyss :) Där spydde Mr. Burns ut sina lungor när han krockade med sin bil och som Mr. Smith trodde var krockkudde :) Längesen jag såg något nytt. Redigerat 30 September 2005 av The heroin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Simpsons tröttnar man aldrig på. Särskilt inte ralph. :P Lisa what is the answer on cuestion 9 ? Ralph I cant tell you ! Okey, But my cat names debra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Simspsons bore bytas ut mot FG, på tv 3 och z tv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Det är synd att Futurama bara går på TV400, som inte så många har. Man kan liksom säga att det är en fortsättning på Simpsons. Man ser ju inte särskilt många nya avsnitt av Simpsons, men därmed finns det många nya roliga avsnitt av Futurama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 alltså simpsons tillverkarna gör nya avsnitt men tv3 o Z-TV sänder dom bara inte så ofta.............jag har sett avsnitt från 2005 flera gånger men det var mest på Z-TV :) :P så säg inte att dom inte gör nya avsnitt :P :angry: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) alltså simpsons tillverkarna gör nya avsnitt men tv3 o Z-TV sänder dom bara inte så ofta.............jag har sett avsnitt från 2005 flera gånger men det var mest på Z-TV :) :P så säg inte att dom inte gör nya avsnitt :P Det kommer ett nytt i veckan i USA... <_< Och Z Tv och Tv 3 köper inte in så många nya. Redigerat 17 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Näst bästa programet efter family guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Varje fredag klockan 19:00 är det nya avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Jo, Simpsons är kul, likaså Family Guy... fast jag har inte kollat på TV på ett tag nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.