Hoppa till innehåll

The Simpsons


umbro

Rekommendera inlägg

Gäst The heroin

Och så skapade han Futurama. Mycket bättre än Simpsons :D I Simpsons måste man hålla sig till verkligheten (för det mesta, för ibland möter de ju utomjordningar och sådant) till skillnad från Futurama, där kan man ju lägga till med vad som helst ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst The heroin

Jag anser att Family Guy bara härmar Simpons, fast med lite olika utseende och sådant.

 

Förresten såg jag ett avsnitt som jag inte sett ganska nyss :) Där spydde Mr. Burns ut sina lungor när han krockade med sin bil och som Mr. Smith trodde var krockkudde :)

Längesen jag såg något nytt.

Redigerat av The heroin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Det är synd att Futurama bara går på TV400, som inte så många har. Man kan liksom säga att det är en fortsättning på Simpsons. Man ser ju inte särskilt många nya avsnitt av Simpsons, men därmed finns det många nya roliga avsnitt av Futurama.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

alltså simpsons tillverkarna gör nya avsnitt men tv3 o Z-TV sänder dom bara inte så ofta.............jag har sett avsnitt från 2005 flera gånger men det var mest på    Z-TV  :)  :P  så säg inte att dom inte gör nya avsnitt  :P 

 

Det kommer ett nytt i veckan i USA... <_< Och Z Tv och Tv 3 köper inte in så många nya.

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...