Soadavatten Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Det är så dåligt. Jag har sett jättemånga avsnitt men dom som är riktigt bra har jag bara sett en eller två eller tre gånger. T.ex ett halloween avsnitt där det visar sig att Marge och hennes systrar är häxor. Den har jag bara sett en gång och den tycker jag är jättebra men som jag sa jag har bara sett dom jag tycker är riktigt bra bara en eller två gånger. Dåligt. :( Redigerat 6 Januari 2006 av johanna961 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Säsongerna 2-8 är magi men resten känns som att de gör vadsomhelst för att få in pengar dvs inte lika kul alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Säsongerna 2-8 är magi men resten känns som att de gör vadsomhelst för att få in pengar dvs inte lika kul alls. Så har det varit med family guy sen första ansnittet , och det gillar du(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Family Guy är ju aldrig tråkigt..! Family Guy är alltid bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag tycker fortfarande att Simpsons äger sönder allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Säsongerna 2-8 är magi men resten känns som att de gör vadsomhelst för att få in pengar dvs inte lika kul alls. Jodåsatt , Men det som ingen verkar förstå är att Family guy inte bara är en humorserie utan också ren konst som inget kan ställa upp sej emot, visst storyn är inte alltid så bra men det är ju skämten emellan som gör hela serien. Säsongerna 2-8 i simpsons har en bra story och icke uttjatade skämt , nu härmar ju de bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Jag tycker att det är bra bara det att dom visar samma avsnit hela tiden. jag har kanske bara sett 150 olika avsnitt och det finns runt 400 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Dom i U.S.A gör ett nyt avsnit varje dag det är fortfarande kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 ( INTE ) varje dag , då skulle det bli ca 350 avsnitt på ett år ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 The Simpsons är skit roligt. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Ett avsnitt per vecka säger de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 The Simpsons w :cool: men de börjar ble tråkigt vad tycker d???????? a det e tråkigt ibland när man typ sett alla avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.