Yamoto Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 när jag spelar så stängs ljudet av och så kan jag bara höra radion i bilen. hur blir jag av med det här problemet? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blixt_fusk88 Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Klicka på esc sen går du till audio vad det heter sen kollar du på sfx ljudet som ska vara på max och musiken som ska vara på mitten och något mer som jag inte kommer i håg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 det händer mig med. ljudeffekterna tas bort. ibland så gör det att spelet hoppar över dialoger. extremt störigt. först när jag varvat det 2 gr fattade jag hela storyn helt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 det händer mig med. ljudeffekterna tas bort. ibland så gör det att spelet hoppar över dialoger. extremt störigt. först när jag varvat det 2 gr fattade jag hela storyn helt antagligen på audio setings kan du fixa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 det händer mig med. ljudeffekterna tas bort. ibland så gör det att spelet hoppar över dialoger. extremt störigt. först när jag varvat det 2 gr fattade jag hela storyn helt Mm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 det händer mig med. ljudeffekterna tas bort. ibland så gör det att spelet hoppar över dialoger. extremt störigt. först när jag varvat det 2 gr fattade jag hela storyn helt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag tror inte att man kan fixa problemet jag har försökt många gånger och det är inte på settings. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Fuskat för mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 upen bart har han laddat ner en defekt torent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg