Gäst Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 är det nån här som tycker skolan är tråkig förutom jag? man måste ju gå i skolan för att lära sig men det är tråkigt :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det är mest tråkigt men ibland kan det vara kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 skola =sk*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 skolan tråkar ner eleverna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 håller med daniel_a_2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vem är daniel_a_2??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 daniel_a_2 e nu daniel gamer. visst skolan e tråkig, men man vill ju ha ett jobb när man e vuxen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 skolan är så dålig, dem kräver så mycket och tvingar mig i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Men i bland kan skolan vara rolig, asså idag var jag inne på fuska.se hela sista lektionen :Dnär fröken kom.. ändrade jag till det jag jobbade med just då.. kul :D idrott e också kul det är också kul att få brev hem att man jobbat bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 förresten, ja skulle tröttna utan skola.. asså det går inte att bara sitta hemma vid datorn hela tiden.. i för sig man kan ju också vara ute och göra nåt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 men om ja ska säga ärligt vad skolan e... så e den... SK*T DÅLIGT JAG GILLAR INTE SK*T SKOLAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 HALLÅ!!master usopp tre inlägg i rad!!!man får inte änns skriva 2 inlägg i rad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.