mickee Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 (redigerat) jag tänker köpa Dachshund & Friends för där finns beagle :P kolla Här för att titta på vilka hundar som finns i vilket spel! så här gör du : när du kommer in på sida ska d stå |Your new puppy| ganska högt upp sen så tar du muspekaren till något av spelen som kommer upp och så kan du se vilka hundar som finns:D kan vara stav fel Redigerat 23 September 2005 av mickee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Dachshund. Siberian Huskies är underbara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Dachshund. Siberian Huskies är underbara :) ja jag vet dem e ju rätt så gulliga och så är dem ledar hundar så det är kul ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Jag ska köpa Labrador & Friends Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 24 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag ska köpa Labrador & Friends vet du vilken hund du kommer att välja ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 SKA köpa? Jag HAR köpt lab and friends... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag ska köpa Labrador & Friends Man kan köpa 3 hundar...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag ska köpa Labrador & Friends Jag kommer att ta en Miniature Schnauzer som min första hund :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag har köpt en Shiba Inu och idag en Labrador Retriever. De heter Hund och Big Boy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 jag tänker köpa Dachshund & Friends för där finns beagle :P kolla Här för att titta på vilka hundar som finns i vilket spel! så här gör du : när du kommer in på sida ska d stå |Your new puppy| ganska högt upp sen så tar du muspekaren till något av spelen som kommer upp och så kan du se vilka hundar som finns:D kan vara stav fel Man kan få alla hundar på alla spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 24 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Man kan få alla hundar på alla spel! <{POST_SNAPBACK}> ja jag vet men man specificerar sig på vilka man vill ha för vissa hundar får man senare och vissa får man tidigare( det bror på vilket spel man har ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Jag ska köpa daschund and friends B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg