Coojo Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 (redigerat) Är det nån som spelar EternalDuel och tycker att det är kul? Isf vilken lvl, ras etc.etc är ni? Vilken clan också? Jag är mde i Super Nova och är i lvl 16 dwarf. Just det... jag heter Coojo (om jag lägger ut hemsidan så räknas det som reklam så ni får söka på google efter eternalduel om ni inte spelar det). Redigerat 11 Oktober 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 du kunde möjligtvis ha lagt en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Mmm håller med och vadå reklam baaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemuz Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 www.eternalduel.com Det är ett "browser" RPG ... Som är inte så Kula (tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 6 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Mmm håller med och vadå reklam baaa! Andra gånger när jag gjort det så räknades det som reklam! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Behöver man lada ner? Gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 11 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Nej man behöver inte ladda er och det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 är det 3d ? eller är det textbaserat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 är det 3d ? eller är det textbaserat?? textbaserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.