primat Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Jag är totalt super-dålig på mobiler... Jag laddade ner ett spel, så kom ett sms där det stod att man skulle ladda ner det från en sida som var mycket krånglig att stava... Efter ett tag så fick jag en liten ikon där det stod att jag kunde ladda ner det så jag provade. Det stod att jag skulle kolla IP-Adressen på mobilen. Efter en kvarts letande hittade jag IP-Adress. Det var tomt inuti. Vad ska man då skriva i den här rutan? jag fattar inte! Det har inte drats några pengar än och det är redo att ladda ner. plz help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 istället för skriva hela adressen så kan du använda info't i sms:et du får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 23 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 I Hela sms:et står det: Ladda ner ditt spel här: http://wdc.inpoc.com/prepare.jsp?dcKey=uG60h7f&f=1 avsändare: 72101 Men i IP kan man bara skriva siffror och punkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Kolla, du ska knappra in den sidan i wapbrowsern i din mobil.. Skriv ner den på ett papper och skriv sedan av den i wapbrowsern.. Vad har du för en lur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 men det borde gå att på ett eller två sätt klicka på länken istället för att skriva in hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.