DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vilken läxa tycker d e tråkigast ja tycker svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Min Lista: 1:Historia 2:svenska 3:geografi 4:engelska 5:matte PS:tråkigast först och alla ämnen är tråkiga!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ner mee skolan de bara trögar ner eleverna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 aa.Det gör dem verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 varför inte somna framför datorn me chips runt sej hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 HeHe!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Matte!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 allt är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 klart att allt e tråkigt men vad e tråkigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 varför inte somna framför datorn me chips runt sej hehe jävel du fick mig en idé faktist!!!,hehehe men iaf Matte suger värkligen k*k om man får använda det språket men det gör det värkligen...och jag håller med den som sa att skolan bara är för att tröga ner oss...hehehe jag ska göra en hämd!!!,jag ska utbilda mig till lärare och sen vara jävliga mot en speciel som jag ska velja ut..sen ska den vara mindre värd en de andra..för så har de gjort på alla skoler jag gått på och jag har altid varit den utvalde... :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 SO! snälla, vi börjar prata om katolska kyrkan, å när lektionen e slut så pratar vi om leonardo da vincis fallskärm som han ritade å nåra människor prövade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Matte är tråkigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.