Gäst AHMAD67 Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 (redigerat) HEJ JAG VILL VETA HUR MAN KAN FO FUSK TILL CS MEN ALLSO JAG SKA BARA SE HUR DET KANNS SEN SKA JAG TA BORT DEN FOR ATT MAN FOR INTE FUSKA OM MAN E MUSLIM OCH JAG AR DET OK :D Redigerat 23 September 2005 av AHMAD67 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 huuuuuuuuuuu ? inte fuska när man är muslim ROFL ? :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Iofs är detta en hemsida om fusk. Men jag tycker inte att man ska länka till fusk för online-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 § 1.7 i Muslim regelboken: Du skall ej haxxa eller fuska på något av dina spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Om du vill bryta mot muslimreglerna så fins multihack till 1.6HÄR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Ingen får fuska annars på onlinespel.. Du är på en sida med massor av fusk, kolla i fuskarkivet. *Låser* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg