HerrHubba_Bubba Skrivet 23 September 2005 Rapport Skrivet 23 September 2005 Jag hade ett Nintendo 64 och jag och mina kompisar spelade "The world is not enough" hella tiden. Vi hade en "lek". Det var precis som polis och tjuv på banan Istanbul. Nu undrar jag om det finns andra GC spel med en sån stor och stads liknande bana. Det ska va ett action spel och i vår tid. Vill inte ha nåt som har med framtiden att göra. Tackar i förväg.
Avregistrerad Skrivet 23 September 2005 Rapport Skrivet 23 September 2005 007 Nightfire ? Finns en stor och kul bana i den (Med lift så man kan åka iväg med den osv)
Gäst Skellington Skrivet 23 September 2005 Rapport Skrivet 23 September 2005 i Nightfire finns ingen stads bana, men du kan ju kolla upp det, och se om du gillar det
HerrHubba_Bubba Skrivet 23 September 2005 Författare Rapport Skrivet 23 September 2005 Såg på siba.se att dem sålde Goldeneye:Rouge agent för bara 199kr. Finns där några roliga banor? Har aldrig sett det spelet i verkligheten så vet inte alls hur det är.
Skinnpytte Skrivet 23 September 2005 Rapport Skrivet 23 September 2005 Time splitters 2 är bra. Det finns en stor och bra banna som är i ettt hus som har flera vånningar.
Rekommendera inlägg