Skinnpytte Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Nån stats banna tror jag det inte fanns men det finns en som är stor till komm jag på. fast dom flesta barnnorna är i barnnor som finns i själva spelet. Hade inte alla barnnor s å är inte säker på om det finns nån stats banna eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 25 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Tittat på massor av bilder nu. När gubbarna blir skjutna så kommer nåt blått from då. Ska de föreställa blod eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 jag tycker det är bland de sämsta GCN spel jag spelat... pga styrningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Tittat på massor av bilder nu. När gubbarna blir skjutna så kommer nåt blått from då. Ska de föreställa blod eller? det kommer inget blod. och spelet är bra och häftigt för man kan avvända 2 små vapen samtidigt :D och jag ger det en 7 :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 betyg: 3/10... jag tycker det är alldeles för svårt... går ju knappt att sikta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Svårt? De tär ju alddeles för lätt. Ger betyg 6 av 10. Tycketr hälddre att du ska köpa Tome splitters 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 lätt... jag klarar inte ens första banan tack vara styrningen... det ska vara metroid prime styrning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Okej hålle rmed om att styrning är dålig. Styrning får betyg 3/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 och det är ju det som gör det till ett dåligt spel... men jag gillar ideen i alla fall. att man för en gångs skull är ond :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 5/10 * För lätt * Dålig styrning * Dåligt multiplayerläge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 det e faktist roligt i början i nån månad elle så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 2 dagar var det roligt sen klarade jag ut det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg