ADR Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Hej, Jag behöver hjäl med bana 4, Cool, Cool Mountin. Stjärna 6, Snowman's lost hed head. Jag fattar inte hur man gör!! Och vad händer om man klarar sista bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 när man klarar sista bossen så får du se en liten film när peach kommer svävande ner till mario som står utanför slottet.sen så pratar dom lite och tillsist så får du se den där tårtan som peach skrev om i början.sen får du stänga av och sätta på spelet sen så har du lika många stjärnor som du hade förut och allt är likadant.så sammanfattat:ingenting händer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 (redigerat) Men hans första fråga då sboy2? HÄR är en guide jag har gjort. Redigerat 30 September 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 30 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Tack för hjälpen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Varsogod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 när man klarar sista bossen så får du se en liten film när peach kommer svävande ner till mario som står utanför slottet.sen så pratar dom lite och tillsist så får du se den där tårtan som peach skrev om i början.sen får du stänga av och sätta på spelet sen så har du lika många stjärnor som du hade förut och allt är likadant.så sammanfattat:ingenting händer... det är så dåligt att man måste stänga av och börja om, jag vill ha bowser besegrad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg