The Strangler Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 STAR WARS III!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackan-DMC Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 jag gillar Devil may Cry spelen.. har dock bara 2an och 3an.. ska skaffa 4an till PS3 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Lätt Devil May Cry. Tvåan sög innerligt men första och tredje spelet gjorde det bästa engagemanget i spelvärlden. Så DMC är grymt skönt att spela ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackan-DMC Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Måste hålla med om att Devil May Cry 2 var en besvikelse jämfört med 1an och 3an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 GTA är roligt till man har klarat av de sen suger det....Cs har man trötnat på.. Nu är det World of worcraft som åger..... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 De är tråkigt att de är så få uppdrag i GTA:VC,man liksom klarar ut de på en helg så man kan liksom bara göra några få i taget! ;) :( :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 FF spelen!!!!! Vad e FF spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 De bästa spelet är Bounout 4. Det Äger er alla!!!! Fast det finns flera bra spel också. Det ända problemet är att man trötnar på bounout 4 rätt fort........Men jag tycker det ÄGERRRR en så länge :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Jag tror att FF betyder Final Fantasy! ;) :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag tror att FF betyder Final Fantasy! ;) :cool: :gitarr: Jaha,Baz14 jag vill inte vara en mentor men SLUTA anvenda 3 smillis i en mening.Tillbaka till emnet,jag gillar Gta. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Gillar du GTA, Har du klarat av de eller och hur länge har du haft de. Om du har haft det över en månad och inte klarat ut de så är du en noob. Jag säjer bara lol om du inte har klarat ut de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Allså sluta tjata om att jag har så många smilies,för jag tänker fortsätta göra så,så de är bara onödigt! :zzz: :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg