HerrHubba_Bubba Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 När man är i 3 staden så får man ett flyg uppdrag. Han ringde skit många gånger för jag inte klara det. Till slut sa han nåt om min bror att han skulle få en ny rumskamrat. Sen klara jag att flyga och fick min pilot licens men snubben ringer inte. Går det så man kan komma vidare. Alla andra uppdrag eller klara förutom oss Zack eller vad han heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 För det första: Vem är Zack? beskrivning av honom så vet jag vem du menar. för det andra: kan du förklara vad man ska göra på uppdraget så kanske jag vet vad man ska göra sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Aha! det kan vara ett bug med då kan du skicka till dom på Gta så uppdaterar som spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 När man är i 3 staden så får man ett flyg uppdrag. Han ringde skit många gånger för jag inte klara det. Till slut sa han nåt om min bror att han skulle få en ny rumskamrat. Sen klara jag att flyga och fick min pilot licens men snubben ringer inte. Går det så man kan komma vidare. Alla andra uppdrag eller klara förutom oss Zack eller vad han heter Du menar ogg lock inte oss zack va? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 :angry: :angry: :angry: men det finns någon snubbe i los santos som heter zake eller något och hos han ska man flyga leksakas plan och helecoptrar =/ dom e as joobiga klarar inte helecopeter uppdragget har fixat allt utom det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 det är ju i andra staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 1: inte los santos...san fierro. 2: Zero menar du nog. tekniknörden? det e Zero. nu för o komma tillbaks till ämnet: 3: vilket uppdrag snackar du om? namn? vad gör man? vem får man det av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 är det de när man har en kulspruta eller ska vara planet och döda några gubber..fast du behöver inte göra dom uppdragen för att komma vidare men om du vill ha 100% så måste du göra dom.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 öva du suger anars gör du fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg