Gäst Soffan Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 (redigerat) Spoiler Varning!!! Nu tänkta jag mig ha ett ämne där man lugnt kan diskutera om sjätte boken om Harry Potter. Spoilers går bra men inte om den boken som kommer senare. Ni får gärna ta era teorier om hur Harry kommer klara sig eller om Ni-Vet-Vem kommer att härska över länder faröver pågrund av att Albus Dumbledore är mördad. Era åsikter om detta? [EditByTheLadyDraghonIsTehShit] Gjorde spoilervarningen större, då vissa småungar inte förstår om inte texten är skrämmande stor. ^__^; Redigerat 10 Oktober 2005 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Gör "spolier varning"-texten ännu större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Det var ju ingen sådan kritik jag hade väntat mig >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 ;) Nu kommer jag inte att kolla ämnet mer. Aldrig. Inte ens om någon ska svara mig. Vill ju inte förstöra hela vitsen med att läsa HP på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Påtal om det, finns ett par ganska saftiga spoilers här: http://potter-spoiler.istheshit.net/ http://harry+potter+6.istheshit.net/ Hoppas det är sådana spoilers du menar -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Ah, jag har behövt en sånhär tråd för att kunna få lufta mina tankar. =P Jag orkar dock inte skriva mycket på morgonkvisten då jag är en trött figur. Jag tror iallafall INTE att Dumbledore är död, det bara ser ut som att han är död. (; Mer angående detta kommer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Ah, jag har behövt en sånhär tråd för att kunna få lufta mina tankar. =P Jag orkar dock inte skriva mycket på morgonkvisten då jag är en trött figur. Jag tror iallafall INTE att Dumbledore är död, det bara ser ut som att han är död. (; Mer angående detta kommer senare. Ja,han farsvinner som typ Yoda i star wars,har lest boken i engelsk version :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Tror inte heller det... Det är något med Snape. Alltså i början av boken så avslöjar Snape allra först att han har spionerat på Dumbledore och gett information åt Voldemort. Det är något knas med just Snape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Tror inte heller det... Det är något med Snape. Alltså i början av boken så avslöjar Snape allra först att han har spionerat på Dumbledore och gett information åt Voldemort. Det är något knas med just Snape. Han e ond ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jo men ändå... Dumbledore litar ju på honom. Varför...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jo men ändå... Dumbledore litar ju på honom. Varför...? Det som gar mej redd e att prfetsian seger att om har mosar Voldermort sa kommer han da sjelv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jo men ändå... Dumbledore litar ju på honom. Varför...? Dumbledore litade väl på Snape för att han sade att han sörjde jättemycket över Harrys föräldrars död, var det inte så? Och förresten, Snubben, profetian säger inte att om Harry dödar Voldemort så kommer han att dö själv. Det står ''Ingen av dem kan leva om den andra överlever.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.