robinnydestedt Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 jag vet hur man får liv..tro jag, det gick att få liv från en shrine i silverdale men nu kan jag inte få liv där hur gör man? Citera
robinnydestedt Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2004 vadå vilken sida?????????menar du www.shimlar.com? Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Vad går det ut på så att man vet om man ska börja eller inte och är det gratis? Citera
robinnydestedt Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2004 det är lika gratis som ja asså helt gratis, man kan välja en alv eller dark elf eller massa annat och så ska man gå upp i level och sånt, först när du inte har bra level asså level 1-2 ska du bara döda k nåt (det första) sen när du är mycket bättre så kan du ju gå till The Wilderness(jag vet bara det jag e oxå lite newbi) men iaf. så kan man chatta när man e level 25! Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 det är lika gratis som ja asså helt gratis, man kan välja en alv eller dark elf eller massa annat och så ska man gå upp i level och sånt, först när du inte har bra level asså level 1-2 ska du bara döda k nåt (det första) sen när du är mycket bättre så kan du ju gå till The Wilderness(jag vet bara det jag e oxå lite newbi) men iaf. så kan man chatta när man e level 25! det värkar vara roligt ska nog prova det om jag hinner just nu Citera
robinnydestedt Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2004 lol gissa hur jag hittade det, klassens under oss lärare spelar det hela j*vla tiden, han är level 500 :shock: :shock: :shock: och han har vart med på highscore!!!! Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Asså jag fattar nada så kan du hjälpa mig lite om hur jag ska göra och så? Citera
robinnydestedt Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2004 många kommer fråga så en liten guide: 1: om du behöver liv(om du dött) tryck på zone mapp och kolla var du är och gå till shrine och tryck på revive. 2: det är lättast att ta den översta när du ska sloss. för level 2 behöver du 100xp och level 3200 osv. 3:försök att träna allt så blir du bättre 4:om du trycker på cast så kastar du en spell och om du trycker på attack anfaller du normal typ ///är det ingen kvar? Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 jag e på level 6 men börja för en kvart sen å dött 3 ggr Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.