Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

det är lika gratis som ja asså helt gratis, man kan välja en alv eller dark elf eller massa annat och så ska man gå upp i level och sånt, först när du inte har bra level asså level 1-2 ska du bara döda k nåt (det första) sen när du är mycket bättre så kan du ju gå till The Wilderness(jag vet bara det jag e oxå lite newbi) men iaf. så kan man chatta när man e level 25!

Skrivet
det är lika gratis som ja asså helt gratis, man kan välja en alv eller dark elf eller massa annat och så ska man gå upp i level och sånt, först när du inte har bra level asså level 1-2 ska du bara döda k nåt (det första) sen när du är mycket bättre så kan du ju gå till The Wilderness(jag vet bara det jag e oxå lite newbi) men iaf. så kan man chatta när man e level 25!

det värkar vara roligt ska nog prova det om jag hinner just nu

Skrivet

många kommer fråga så en liten guide:

1: om du behöver liv(om du dött) tryck på zone mapp och kolla var du är och gå till shrine och tryck på revive.

2: det är lättast att ta den översta när du ska sloss.

för level 2 behöver du 100xp och level 3200 osv.

3:försök att träna allt så blir du bättre

4:om du trycker på cast så kastar du en spell och om du trycker på attack anfaller du normal typ

///är det ingen kvar?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...