robinnydestedt Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 aha nu kom jag på en ny sak när du sa det där...... om man dör försvinner massa XP och massa gold. suck nästan 100 procent omöjligt att fixa 20k, men asså nu e jag level14 o en annan sak om ni inte har sett det redan men titta på detta: Special Monster Types: Currently there are 10 of them, each having around 1% chance of appearing. Merchant: this creature has 4 times the gold. Veteran: this hard train monster gives 4x the experience and 2x the gold, but has 2x the stats of a normal one and one better armor, weapon and spell. Fanatic: this crazy monster has 3x stats and gives out 2x exp. Additionally, it has weapons and spells 1 class higher than the normal creatures. King: kings have 3 times the gold and 2x the exp as well, and a much higher chance of dropping a gem or shadow item (4 times as high as other monsters). Fool: has no money whatsoever, but gives 2x exp and has lower armor and weapon than average monster. Defender: this one has armor 3 classes better than the norm and gives 3x exp and 2x gold. Assassin: the stealthy one has 3x gold as well as 2x exp but prepare to face the weapons 3 classes higher. Illusionist: has 2x gold and 2x experience, but if you kill one, you are teleported within the zone randomly Elder: these special monsters drop 2x the gold as well as increasing the chance to gain a mastery from the death blow 4x. Enigma: one of the above effects, it changes every round. det är de bättre och mer sällsynta man kan möta, om nån inte fattar nåt av engelskan kan jag översetta i ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 oj jag e snart ikapp 10 levlar har jag spelat i 45 min just det jag brukar lägga in pengarna på banken så slösar man inte dom för dom e kvar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 mmm man går upp level rätt snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 mm jag körde mot stor råtta tror jag det var i level 3 hade tur å hitta hur man tog på sig vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 oj det har inte jag fattat :oops: jag tänker iaf. köpa ett vapen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 oj jag hade 11 levlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 :P jag måste skaffa massa gold för att köpa ett vapen suck...... jag kör mot zombie men jag kan döda ugglor men det är lite risk i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 75 kr vapnet kan man bara ha om man e över 10 levlar å nästa e säkert över 20 levlar jag möter giant skorpion enigma å jag e i level 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 det är ju textbaserat :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 men det är ändå ganska kul när man vet var lite finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jag e level 70 nu :P jag kör mot massa goblin warlord och harrowing wraaith i wilderness! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 lvl 67 :( men brukar inte vara inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.