Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vad brukar ni göra på rasten?? Jag brukar spela fotboll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 På den rast som vi har så brukar jag nog bara prata med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag brukar sepela fotboll i en dc snö och på kanterna kanske 1.3m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag kan också gå och köpa godis om man har med sig pengar och om man hinner :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Nu på vintern Skridskor herran på teppan snöbollskrig(slagsmål :() och allt möjligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag spelar king på rasterna! 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Snacka med kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag brukar spela king om det inte är is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja kör bara pingis alla raster... det är mitt liv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Drar hem lr drar till cafeet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 För det mesta pratar jag med mina kompisar men annars gör vi olika saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 spela pingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.