Chihuahua Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 spelar antingen Skitgubbe eller President. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag brukar mest gå runt o prata me kompisarna eller spela pingis eller sitta på tyrolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag brukar mest gå runt o prata me kompisarna eller spela pingis eller sitta på tyrolen tyrolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 spelar antingen Skitgubbe eller President. hahaha skitgubbe vad är det för lek/spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 skitgubbe är ett spel man spelar med kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag brukar mest gå runt o prata me kompisarna eller spela pingis eller sitta på tyrolen tyrolen? tyrolen e typ ett kafé som man kan typ sitta o slappa i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag brukar mest gå runt o prata me kompisarna eller spela pingis eller sitta på tyrolen tyrolen? tyrolen e typ ett kafé som man kan typ sitta o slappa i aha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Öh Herre på täppan, Herre i Bandy Rinken(Man ska Få motståndaren ligga på rygg i 3s), Fotboll, Killerball och Cuppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag brukar va i Kafeterian eller va och hänga med mina polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 inte så mycket mest så går jag å snackar me kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Förr brukade jag ofta vara med i snöbolls krig men efter ett tag slutade jag eftersom jämt när jag kommit till klassrumet fick vi jämt höra att det hänt en olycka som vanligt men det är inte så ovanligt eftersom vi har världens galnaste elever i vår skola! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 DDG: Du har inte varit i min skola. Det är strikt förbjudet att kasta snöboll där. Alla kastar ändå. Det var visst nån som mulade en lärare förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.