Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Brukar er klass åka någonstans? Vi ska åka skridskor snart!! och efter lovet ska vi till borås badet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vi brukar åka till luleå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ok!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag tror att vi skå åka till Gotland i 9:an fast jag vet inte och i 8:an så ska vi nog åka till Gröna Lund fast det är inte säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Bloko bor du i sthlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Bloko bor du i sthlm? ne det gör jag inte jag bor i Kungsör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja bor i sthlm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vi ska åka och bowla snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vi brukar åka skidor, åka skridskor m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 OK!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vi brukar åka skridskor två gånger per termin! Skridskor är jätte tråkigt jag står inte ut med 5 timmar att åka sridskor på! Ps: Jag åker inte skridskor alls jag bara går runt och gör ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Sist jag åkte skridskor bröt jag handleden. Sedan dess har jag inte åkt skridskor mer. Nu i nian ska vi till Stockholm. Det ska bli intressant, liksom 98.94118% av klassen talar skånska (bor underförstått i Skåne), dvs alla utom en. Sedan får man inte glömma att man ska iväg och bowla på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.