Gäst Johan3043 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 ok men vart hitatr man Team Rocket då? :D <{POST_SNAPBACK}> du vet, precis innan staden står det ju en man klädd i svart, som blockerar en grotta...när du har pratat med mannen i huset, så har den svarta mannen flyttat på sig :cool: sedan är Team Rocket där nere... <{POST_SNAPBACK}> Jag menar denna mammen som står i huset som jag ej fattar villket :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 ok men vart hitatr man Team Rocket då? :D <{POST_SNAPBACK}> du vet, precis innan staden står det ju en man klädd i svart, som blockerar en grotta...när du har pratat med mannen i huset, så har den svarta mannen flyttat på sig :cool: sedan är Team Rocket där nere... <{POST_SNAPBACK}> Jag menar denna mammen som står i huset som jag ej fattar villket :wacko: <{POST_SNAPBACK}> det är väldigt nära huset som leder till skogen, och det ska vara ett bärträd på baksidan :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 ok tack! SKa tästa :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 tack så mkt klara det nu! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 tack så mkt klara det nu! :D <{POST_SNAPBACK}> vad bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RicocheT Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Hejsan jag undrar hur man kan fella dom träden som det står att man kan fälla och hur man gör ljus i en gråtta!... Jag e vid det 3:det 3:dje gymet! Först måste du ha Cut.. Det fårdu av en kille när du har hämtat fågeln.. Själv har man klarat ut de.. om du behöver mer hjälp och har lunarstorm eller msn, så skicka ett mail till: [email protected] (Msn) Eller till Ric0cheT (lunarstorm) Lycka Till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Hejsan jag undrar hur man kan fella dom träden som det står att man kan fälla och hur man gör ljus i en gråtta!... Jag e vid det 3:det 3:dje gymet! du...vi har redan svarat på det... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg