Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Är det nån som vet när dragonball z budokai: tenkaichi kommer ut? På gamespot så står det att det kommer ut den 18:e oktober men jag vet inte om det kommer ut då i sverige. Är det nån som vet? Skulle bli GRYMT tacksam ifall nån visste! :cool:

Tack på förhand!

//Coojo

Skrivet

Är det nån som vet när dragonball z budokai: tenkaichi kommer ut? På gamespot så står det att det kommer ut den 18:e oktober men jag vet inte om det kommer ut då i sverige. Är det nån som vet? Skulle bli GRYMT tacksam ifall nån visste! :cool:

Tack på förhand!

//Coojo

har ingen aning men när den kommer ut så ska jag köpa den, den ser grym ut!

Skrivet

Om jag kan spelbutiken.se rätt så kommer det i deras lager 2005-10-14, ska nog köpa det när det blir billigare för det verkar som om man kan vara friezas alla former :lol:

Skrivet

Om jag kan spelbutiken.se rätt så kommer det i deras lager 2005-10-14, ska nog köpa det när det blir billigare för det verkar som om man kan vara friezas alla former :lol:

Det kan man ju på 3:an också! :P
Skrivet

exagt vad jag skulle säga Coojo!

men det kommer finna Janemba, Ouzaru, Super 17 o.s.v.

Skrivet

Aja nu kan nån låsa ämnet. Men om ni vill ha mer information om spelet så gå in här
  • Skapa ny...