Coojo Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Är det nån som vet när dragonball z budokai: tenkaichi kommer ut? På gamespot så står det att det kommer ut den 18:e oktober men jag vet inte om det kommer ut då i sverige. Är det nån som vet? Skulle bli GRYMT tacksam ifall nån visste! :cool: Tack på förhand! //Coojo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Är det nån som vet när dragonball z budokai: tenkaichi kommer ut? På gamespot så står det att det kommer ut den 18:e oktober men jag vet inte om det kommer ut då i sverige. Är det nån som vet? Skulle bli GRYMT tacksam ifall nån visste! :cool: Tack på förhand! //Coojo har ingen aning men när den kommer ut så ska jag köpa den, den ser grym ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 bara nåt skräp det där spelet -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Om jag kan spelbutiken.se rätt så kommer det i deras lager 2005-10-14, ska nog köpa det när det blir billigare för det verkar som om man kan vara friezas alla former :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Om jag kan spelbutiken.se rätt så kommer det i deras lager 2005-10-14, ska nog köpa det när det blir billigare för det verkar som om man kan vara friezas alla former :lol: Det kan man ju på 3:an också! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Om jag kan spelbutiken.se rätt så kommer det i deras lager 2005-10-14, ska nog köpa det när det blir billigare för det verkar som om man kan vara friezas alla former :lol: exagt vad jag skulle säga Coojo! men det kommer finna Janemba, Ouzaru, Super 17 o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Om jag kan spelbutiken.se rätt så kommer det i deras lager 2005-10-14, ska nog köpa det när det blir billigare för det verkar som om man kan vara friezas alla former :lol: Aja nu kan nån låsa ämnet. Men om ni vill ha mer information om spelet så gå in här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg