Gäst GTA-PALLE** Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Jag har ett problem skivan snurrar inte i´mitt x-box varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 jadu hur kan du veta att den inte snurar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jennjenn Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 på mitt halo1 funkar inte 2ans bana <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jaja men hur vet han att den inte snurar efter som skivan slutar inan cd enheten öppnar sig typ ps1 är den enda consol jag vet som skivan snurar vidare efter öppning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Skivan snurrar efteråt för GC med Men är det bara en siva som inte funkar eller gör ingen det? Tycker mee det öåter konstigt hur han vet det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 man kan öppna xboxen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Hur Öppnar Man Xboxen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Man kanse lossar gummi kuddarna och tar bort klister märkena på undersidan av boxen och skruvar upp den med en torx nyckel(tror de va st:20) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg