snubben Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 :( Jag fattar inte hur man anvender AR? :) ,var skriver man koderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst joakim1147 Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 du måste ha en lite grejj om du ska skriva dom på gameboyet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 du måste ha en lite grejj om du ska skriva dom på gameboyet En liten grej,vilken. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 En AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 4 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 En AR. Ja,det vet jag,men om man skriver in en kod tilleksempel Mew koden,hender inget,even om man startar spelet med kode aktiverad,Varfar,hender det inget. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Testat att gå runt i gräset för att få en mew att komma fram? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Ja,det har jag funkar ej,hur anvender jag Ar. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 man kopplar väl ihop den med en dator eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Man skulle väl skriva in en kod först och sen skriva in en Mew kod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Man skulle väl skriva in en kod först och sen skriva in en Mew kod? Jag vet Mew koden men efter jag har skrivit deb efter mew koden sa hender inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Du behöver en Master Code också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det som jag försökte skriva snubben,men du läste inte igenom.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg