sboy2 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vad är det tråkigaste ämnet i skolan?jag tycker matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 du sboy2 det finns redan en sån här tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag tycker idrott eftersom att vi får en planering på vad vi ska göra och då när det blir matte vi ska jobba med räknas det att kryssa i.... Äh det går inte att förklara riktigt men jag tycker i alla fall idrott är tråkigast men ibland kan det vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Matte är tråkigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 MATTE LUGNT!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 hmmm... tycker nog biologi tror jag fast vi har inget ämne som är tråkigt så det är det ämnet jag gillar minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 svenska fast det finns redan sån här tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Tråkigaste ämnet är väl... hmm... tror... antingen finska eller så geografi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Idrott Lungt. Matte e ju bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 svenska e lungt de tråkigaste ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 svenska o tyska e tråkigast.svenskan e tråkig för att vi har en typ e pratglad o teater lärare.o tyskan e tråkig för att vi har en skånsk tant te lärare o hon pratar skånska hela tiden :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Hemkunskapen. Det började brinna måttligt på en av lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.