OmenChild Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Har köpt The sims 2 när jag installera det funkade det hur bra som helst men när jag ska använda bygg läge så går det inte kan inte ens bygg grund. Så snälla hjälp (Har Orginalet!) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Hade jag varit som dig hade jag installerat om det. Och kolla så din dator har de systemkrav spelet kräver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 28 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Ehmm det var det dummaste jag hört jag har prövat säker 5 gånger att av installera. Det ee inte att datorn klarar av det (klarar Av battle Field 2) det ee nått annat nån som vet? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 så hände me mig en gång men nu funkar det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 28 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Hur gjorde du då för att det skulle funka?!??? :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg