Master Usopp Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 vår klass har damp asså... samma gäller med lärarna i vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja massa men vi har snälla också men inte lika många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 en kille som jobbar me 6orna e sååå kämpig! kolla, man får itte gå igenom deras korridor/hemvist, men ja å minna kompisar gjorde de ändå. så kom vi ut på andra sidan, å då kommer han å säger att vi ska gå tillbax å ta den vanliga vägen!!! så ***** ******* *** kämpigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vi hade hemkunskap och jag hade diskat allt som jag skulle... så blir han galen på mig och säger att dom andra gort skit mycke... så får ja diska min kompis saker också :x riktigt oschysst ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag gillar mina lärare...Särskilt stränga bildläraren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 min stora systers gamla lärare är hur snäll som helst.min magister är snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har en sträng lärare hon heter agneta Skal man göra 2 sidor och man har 1 tal kvar blir hon as-sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Threeforce vilken knäpp lärare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 våran är as sträng!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Min lärare suger rostad bäver pubg :<!!! JAg gillar bara slöjdlärarna hem kunskaps lärarna och Bild läraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Vi har en lärare som säger så fort man gäspar att man gör det enbart för att j*vlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.