Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ni som går i 5:an vilket språk ska ni lära er till hösten?? Jag ska lära mig spanska!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 valde själv spanska när jag gick i 5:an men jag gick 2 terminder och slutade sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 spanska här! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Får ni lära er språk när ni går i 5:an? Vad har ni egentligen för fusk för vi får det vid början av högstadiet men när jag får välja språk tänker jag ta franska eller tyska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag går i sjuan nu och jag läser svenska,engelska o tyska o till hösten när jag börjar åttan så ska ja börja me spanska.så då blir det fyra språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Får ni lära er språk när ni går i 5:an? Vad har ni egentligen för fusk för vi får det vid början av högstadiet men när jag får välja språk tänker jag ta franska eller tyska! nu ska vi se franska är det svåraste språket fast jag tycker att det är det roligaste så jag tycker att du ska ta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Får ni lära er språk när ni går i 5:an? Vad har ni egentligen för fusk för vi får det vid början av högstadiet men när jag får välja språk tänker jag ta franska eller tyska! nu ska vi se franska är det svåraste språket fast jag tycker att det är det roligaste så jag tycker att du ska ta det Men jag är inte helt säker om jag ska ta franska, Kanske ska jag ta tyska fast vet nog inte riktigt! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 de e svårt att utala franska ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 donald duck genius,jag får välja språk nu som jag ska lära mig i 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 de e svårt att utala franska ord! asså när provade du franska? för när det kommer lite längre än när man bara får prova då är det mycket svårare det komer en massa saker man ska kunna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag huller på att läsa Tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.