Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Går i sexan och valde franska :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Går i sexan och valde franska :D Tycker du att det är svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja kollade lite i en kompis övningsbok o han har franska o ja försökte utala några ord o så sa han att ja sa orden fel så de e därför ja tycker att de e svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja kollade lite i en kompis övningsbok o han har franska o ja försökte utala några ord o så sa han att ja sa orden fel så de e därför ja tycker att de e svårt ja så kan det vara ibland, men allt här i världen kan ju inte vara lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag skulle valt franska om spanska inte fanns!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Engelska :D dom andra spårken e så Icthci och Krhrhrééér eller olá amigo, fula om jag säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag skulle valt franska om spanska inte fanns!! först så kunde man bara välja mellan tyska o franska men nu kan man börja me spanska redan i sexan fast de e ju försent för mig eftersom ja går i sjuan o så börja ja me spanska te hösten :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Går i sexan och valde franska :D Tycker du att det är svårt? Rätt så svårt är de väll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag läser Franska jag tycker att det är det bästa av dom tre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 tog spanska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 spanska soklart hade tänkt ta franska för att kunna prata med min syster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag ska nog ta Tyska men jag vet inte riktigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.