gennai Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vet någon något bra sätt att hitta Latias i Pokemon Ruby? :?: jag vet bara att man ska leta mycket på havet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 man ska ha eon-ticket om man vil ha latias på ruby.efter du har klarat elite four kan du möta han under sootopolis city.där har jag möt han en gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gennai Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 okej tack :D ska se om det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 man ska ha eon-ticket om man vil ha latias på ruby.efter du har klarat elite four kan du möta han under sootopolis city.där har jag möt han en gång! Det är inte bara där han finns! Han kan finnas i alla ställen med gräs och vatten men inte i grottor och om ni mött han en gång är det smart att kolla pokedexen var han är men det sämsta är att han flyttare sig ungefär hela tiden! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gennai Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ok kan man hitta han under vattnet när man gör dive? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Hur får man Eon-Ticket. Jag är i ligan hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Man kan bara få eon-tickett genom club nintendo.man kunda bara få det senast 31 dec 2003! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 kunde man bara få det under 2003??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 man skulle skicka spelet till klubb nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 kunde man bara få det under 2003??????? japp.man kan inte få de tlängre.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 vi hade tapat bort vårt när man kunde så vi kunde aldrig skicka in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg