💬
Logga in
Fuska.se

Moderatorerna

103 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Petey Piranha: Om du inte läst igenom en endaste regel tycker jag faktiskt inte du ska komma hit och klaga.  B)

rinosaur: Hoppas man är reko då  :kung:

Okej okej... Jag läste igenom dem en gång för 4 år sedan ungefär... När denna sida kallades fuskarna.nu
↗ till inlägget

Petey Piranha: Om du inte läst igenom en endaste regel tycker jag faktiskt inte du ska komma hit och klaga.  B)

jag läser dom en gång i månadeen

Din humor är så syrlig Nessen (:

Förövrigt tycker jag att vi äger och gör ett grymt arbete i det karga landskap som är detta forum.

Vi gör det vi ska och gör det bra, helt enkelt.

håller med dig ytterman (fast jag inte är modde)

Bambi
↗ till inlägget

Förövrigt tycker jag att vi äger och gör ett grymt arbete i det karga landskap som är detta forum.

Jag gillar surt godis dessutom :(.

Kul att se dig lite mer igen Ytterman ;>

↗ till inlägget

Följande gäller också:

Att du skall kontrollera reglerna regelbundet, normalt så ändras reglerna utan att vi går ut med extra info.

men ni lär väl knappast bestämma att man inte får skriva "hej" i något inlägg utan att posta info i fuska.se forumet? eller?

↗ till inlägget

Surt godis är gott, men gelé är bäst.

Yeah, kul att bli uppskattad! :D

15 Oct 2005

Moddarna spårar ur tråden ffs.. ^^

Moderatormöte,ungefär

↗ till inlägget

men ni lär väl knappast bestämma att man inte får skriva "hej" i något inlägg utan att posta info i fuska.se forumet? eller?

Om inlägget endast innehåller "hej" så är det spam. Men om man håller sig till ämnet så kan man väl göra en liten instickare, det är inte så hemskt tycker jag. Och nu tänker jag göra en instickare.

@Ytter Jefan, du är uppskattad här, så stanna här också. Du har varit på den lata sidan ett tag, nu ska du banne mig jobba lite. ^_~ Och läs på reglerna och lyd dem, spåra inte ur trådar. >.<

@FisharMario Haha, typ.

Förresten,välkommen tillbaka från semestern Ytterman,men nu får du banne mig börja jobba istället för att snacka massor.Det är ett jobb som väntar

(|_|)

|.|/.|<-------Jobbet är argt

(__) <-------LoL ser ut som Mumin...

det är rätt ! sätt moderatorerna på plats !

↗ till inlägget

nu menade jag väl mer att ni knappast lär göra någon radikal regelförändring utan att posta info...

men lägg ner denna tråden

jag har sagt att admin har valt moddarna för att han litar på dem inte för att dom ska spamma ner med låsta trådar (fast det tycker jag inte)

16 Oct 2005

Tycker ändå moddarna sköter sig, dom tvingar mig att ta bort all reklam.. -.-

↗ till inlägget

De lär sig så småningom...

De kommer någon dag att tänka tillbaka varför de ens argumenterade med er om detta igentligen? Och jag tror knappast att hälften av alla Medlemmar har läst reglerna. Jag har faktiskt inte heller läst igenom alla, men jag kan skilja mellan rätt & fel.

Keep Up The Good Work, moddisar!

//Rowyn

Ja du har rett ,utan moddisarna skulle det bli kaos i hela forumet eftersom att det bara skulle finns skitemnen
17 Oct 2005
Moderator Moderator

Rowyn: Rätt och fel... detta är regler på en fusk sida inga lagar.

Jag tycker själv det är för strängt.

19 Oct 2005
Bambi

Fy vad bra ni är moderatorerna! Relgerna är helt perfekta och ingen medlem borde gnälla på er, ni har fullt upp ändå!

↗ till inlägget

Rowyn: Rätt och fel... detta är regler på en fusk sida inga lagar.

Jag tycker själv det är för strängt.

På vilket sätt tycker du att det är strängt? Vad det nu är, sköter man sig inte så har man antagligen inte läst reglerna... Dessutom ska Moderatorer vara stränga... Inte för att jag gillar det heller dock... lagar som lagar.... Detta är ett forum och det finns regler också.... coolt va? :gitarr:

Tycker dock inte att det är så strängt... Har sett hur vissa har spammat lite väl för mycket.... som moderatorerna har missat...

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.