Hoppa till innehåll

Moderatorerna


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså shiit! Vad är det med alla moderatorer? Måste ni låsa varenda ämne man gör eller? Bara för att man startat ett ämne som man frågar om vilka spel som e bäst, måste man ha röstningskort för det eller? Att ge alternativ att rösta på är väl inte samma sak som att fråga vad nån tycker? Och sen när man skriver saker som NI säger att man kan läsa i presentationen. Tror ni man vill sitta och leta igenom varje medlems presentation bara för att få reda på nåt som man kan få flera svar på samtidigt i forumet. Det verkar nästan som om ni njuter av att stänga olika ämnen. Fast jag kan förstå att det är rätt kul när man väl har makten... men det är ändå rätt jjobbigt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi går ju bara efter reglerna som admin satt. Regler är till för att lydas.

 

En fråga är en "omröstning". Som t.ex. Tycker du spelet Blabla är bra? Då kan man bara svara "Ja" eller "Nej". Alltså en omröstning. För det är ingen större ide att säga "Jag vet inte", för då spammar man bara, såvida inte det är trådskaparen som inte vet, då går det att säga så.

 

Sen till persentationen. Varför ha en tråd, om det FINNS presentationer? En tråd tar ju upp onödig plats, vissa personer är oftast fjantiga och skriver samma sak 2-3 sidor senare igen och sådanna trådar blir långa. Då kan man bara leta upp den personen man vill veta ngt om och kolla deras press, vf ska man behöva tita på flertalets personers info på en och samma gång?

 

Vi utnyttjar inte makten för personlig vinning. Det är för allas trevnad som vi gör det här. Och för att vi går efter reglerna som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men tänk om man skriver "vilka spel tycker ni är bra" i forumet. Då kan man ju svara vad man vill. Men om man gör en omröstning så finns det ju bara ett par alternativ, alltså kan man inte svara på vilket spel som är bra eller bäst förutom de som man kan rösta på. Jobbigt och köpa omröstningskort bara för att fråga en sak i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är olagligt att kopiera cdskivor oavsett om de är dina eller inte om de har kopieringsskydd, vilket de flesta nyare spel faktiskt har. annars får du göra en säkerhetskopia om du gör den till dig själv eller "någon i din närmaste bekantskapskrets".

 

dessutom väääääldigt konstigt att man klarar att bränna en cd avbild (iso, cue fil etc.) om man inte klarar att säkerhetskopiera en cd skiva...

 

visst vissa låsningar kan diskuteras, den om bästa program exempelvis men gör moddarna bedömningen att tråden bör låsas så ska den låsas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar N****N och epaaj!

Dom låser alla bra trådar! :angry:

 

Vet du vad, du får säga hela mitt namn. Eller är jag så elak att folk ryser när ni säger hela mitt namn?

Vad du tycker är bra trådar struntar jag i, är de onödiga så är det låsning som gäller.

Redigerat av NesseN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...