Hoppa till innehåll

Moderatorerna


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

bara en sak som jag har emot moderatorerna, och det är att det verkar inte finnas någonpolicy för hur man ska göra med spaminlägg i en seriös tråd. jag menar, är det en spamtråd så låser ni, eller onödig tråd. men om någon gör en seriös tråd och någon t.ex. skriver ett spaminlägg verker det som om ni inte vet riktigt vad ni ska göra. låsa går ju inte och varna är lite drastiskt om det bara är ett inlägg...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara en sak som jag har emot moderatorerna, och det är att det verkar inte finnas någonpolicy för hur man ska göra med spaminlägg i en seriös tråd. jag menar, är det en spamtråd så låser ni, eller onödig tråd. men om någon gör en seriös tråd och någon t.ex. skriver ett spaminlägg verker det som om ni inte vet riktigt vad ni ska göra. låsa går ju inte och varna är lite drastiskt om det bara är ett inlägg...

 

Tillsägelse is teh shit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men ha inte allt för roligt... Vissa medlemmar försöker ha roligt också,,,, fast då får dem i stort sätt bara varningar...

På tal om att vara seriösa... Ni uttnyttjar ju inte lite väl mycket moderatorplatsen...(eller ska jag säga moderatplatsen?) Ja, inte alla moderatorer då... Men NesseN och Draghon...

Fast dem är dock mest aktiva i forumet också...

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men ha inte allt för roligt... Vissa medlemmar försöker ha roligt också,,,, fast då får dem i stort sätt bara varningar...

På tal om att vara seriösa... Ni uttnyttjar ju inte lite väl mycket moderatorplatsen...(eller ska jag säga moderatplatsen?) Ja, inte alla moderatorer då... Men NesseN och Draghon...

Fast dem är dock mest aktiva i forumet också...

 

Uttnyttjar? Jag gör minst lika mkt nytta som jag gör s.k "otyg". Draghon och jag är i princip mest aktiva och gör mycket nytta här på forumet. Och en än gång. Kalla oss inte moderater.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men ha inte allt för roligt... Vissa medlemmar försöker ha roligt också,,,, fast då får dem i stort sätt bara varningar...

På tal om att vara seriösa... Ni uttnyttjar ju inte lite väl mycket moderatorplatsen...(eller ska jag säga moderatplatsen?) Ja, inte alla moderatorer då... Men NesseN och Draghon...

Fast dem är dock mest aktiva i forumet också...

 

Om du värderar det så, så kan man ju t ex säga. Om vi gör nåt dåligt får vi en varning dvs... Och sen om vi gör något bra.... Ska det kunna väga upp på nåt sätt?

Moderater... varför stör ni er på det ordet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men ha inte allt för roligt... Vissa medlemmar försöker ha roligt också,,,, fast då får dem i stort sätt bara varningar...

På tal om att vara seriösa... Ni uttnyttjar ju inte lite väl mycket moderatorplatsen...(eller ska jag säga moderatplatsen?) Ja, inte alla moderatorer då... Men NesseN och Draghon...

Fast dem är dock mest aktiva i forumet också...

 

Noterade du citatteckenet? ("") inom otyg. Jag menar, om jag låser på ett roligt sätt eller förklarar på något annat vis än att skriva det formellt så gör jag ändå rätt grej? Eller? Jag tycker du inte ska säga att vi utnyttjar våra moderatorplatser när du har sådan dålig koll.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men ha inte allt för roligt... Vissa medlemmar försöker ha roligt också,,,, fast då får dem i stort sätt bara varningar...

På tal om att vara seriösa... Ni uttnyttjar ju inte lite väl mycket moderatorplatsen...(eller ska jag säga moderatplatsen?) Ja, inte alla moderatorer då... Men NesseN och Draghon...

Fast dem är dock mest aktiva i forumet också...

 

Jag har iaf tillräckligt mycket koll för att påpeka att ni är en aning oseriösa...(för att vara moderater)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men ha inte allt för roligt... Vissa medlemmar försöker ha roligt också,,,, fast då får dem i stort sätt bara varningar...

På tal om att vara seriösa... Ni uttnyttjar ju inte lite väl mycket moderatorplatsen...(eller ska jag säga moderatplatsen?) Ja, inte alla moderatorer då... Men NesseN och Draghon...

Fast dem är dock mest aktiva i forumet också...

 

Vet du vad en moderat är? Det är en typ som är med i partiet Moderaterna och sitter i regeringen eller eventuellt håller på det partiet. Vi är Moderatorer, inget annat.

Så länge vi gör rätt så tycker faktiskt jag det inte spelar någon roll hur oseriösa du tycker att vi är. B) <- Ja notera den. Precis, absolut. Oseriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...