Hoppa till innehåll

Moderatorerna


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag hatar N****N och epaaj!

Dom låser alla bra trådar! :angry:

 

Jaha? Så det här är tacken för att man är en hårt arbetande moderator?

Jag har stött på många som påstår att man låst en "bra" tråd. Själv tycker jag att jag låser för lite. Jag vet ett tjugotal trådar jag skulle kunna låsa, men jag låter dem vara för att de ligger en liten bit innanför gränsen.

 

Jag är även väldigt snäll med att ge varningar. Det finns flera som förtjänar en varning. De får nog en tidsnog i alla fall om de inte sköter sig.

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså shiit! Vad är det med alla moderatorer? Måste ni låsa varenda ämne man gör eller? Bara för att man startat ett ämne som man frågar om vilka spel som e bäst, måste man ha röstningskort för det eller? Att ge alternativ att rösta på är väl inte samma sak som att fråga vad nån tycker? Och sen när man skriver saker som NI säger att man kan läsa i presentationen. Tror ni man vill sitta och leta igenom varje medlems presentation bara för att få reda på nåt som man kan få flera svar på samtidigt i forumet. Det verkar nästan som om ni njuter av att stänga olika ämnen. Fast jag kan förstå att det är rätt kul när man väl har makten... men det är ändå rätt jjobbigt! ;)

 

Det är som sagt inte moderatorerna som sätter ut reglerna. Dom följer dom endast.

Vill dock klaga på detta med omröstning kort, tycker det bara är jobbigt.

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu låter ni ju som att moddarna till varje pris vill låsa trådar och får en massa fm för att göra det! de låser bara om de själva anser att tråden bryter mot någon regel.

 

Nej, de låser trådar genom ägningar för att lägga in den på favoritlåsningar. Jag tycker att det ämnet har lett till en massa spam-låsningar.

 

 

Edit: Stavfel!

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan jag hålla med om det men de anser förmodligen att tråden bör låsas. men de kanske vill skriva något roligt och låser kanske därför en tråd som är tveksamt om den bröt mot någon regel. sedan om de gör rätt/fel bedömning är admin och de självas sak att bedöma.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu låter ni ju som att moddarna till varje pris vill låsa trådar och får en massa fm för att göra det! de låser bara om de själva anser att tråden bryter mot någon regel.

 

:rolleyes: Jag skulle låst utan den tråden, och en spamlåsning tycker jag inte existerar bara den säger varför man låser.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Kan hålla me om att moderatorerna låser lite för mycke, när dom låser populära trådar me 100+ svar, så kan dom väl ändå se till att nån verkligen spammar, eller att dom som beter som ordentligt verkligen stör sig på någon i tråden, o se till (på nåt sätt) att denna person inte kan fortsätta spamma tråden, UTAN att alla andra ska få en favorittråd låst för en lite unge skriver samma sak om o om igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, kan ju alltid bero på att dem också vill vara moderatorer... eller så tror dem att dem skulle göra ett bättre jobb eller nåt sånt.... Så farligt kan det inte vara om en tråd låses.... eftersom det finns typ 3 av varje.....

 

Visst kan det vara så. Isåfall kan ju den här tråden fungera avskräckande... :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...