Shaddy Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Är Tibia verkligen så bra. Alla i klassen säger att det är skönt, men grafiken är ju sämst. Och när jag skulle testa att ladda ner det så funkade det inte. Men vad kan man förvänta sig av ett gratisspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aftereight Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Är Tibia verkligen så bra. Alla i klassen säger att det är skönt, men grafiken är ju sämst. Och när jag skulle testa att ladda ner det så funkade det inte. Men vad kan man förvänta sig av ett gratisspel... Det är INTE gratis (bara att vara gäst men om man vill vara riktig medläm så får man mer grafiker m.m) :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Ja Tibia är bra. Grafiken är skön, skär inte på ögonen. Man kan spela gratis men man får mer genom att betala(finns ingen anledning att vara facc enligt mig). Det är inget ljud så man kan lyssna på musik samtidigt. Dock är det inte precis ett spel för 12åriga 3D-äventyrsfantaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 jag spelar tibia det är svin roligt :) Realm/server:Lucera Name/Nick:Zafion Kille/tjej:Kille "man" haha Elite Knight Level:57 Premium Account? Svar:Ja! :) Håller till i venore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 JAG HATAR TIBIA!!! DET ÄR DET SÄMSTA SPELET SOM JAG NONSIN HAR SPELAT!! ÅT h*lvete ME TIBIA!!!!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 JAG HATAR TIBIA!!! DET ÄR DET SÄMSTA SPELET SOM JAG NONSIN HAR SPELAT!! ÅT h*lvete ME TIBIA!!!!! :angry: :angry: Säg varför det är skit istället för att komma med sådana vresiga kommentarer...Kan slå vad om att du dog av en Rat på lvl 1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jag tycker inte att tibia är så dåligt...men det skulle nog bli lite roligare om det var lite bättre grafik :) Ps tibia är Roligt att spela inte tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.