Abaton Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 (redigerat) Är det någon som kan hjälpa mig med spelet jag har kört fast helt. Jag är på det andra fallet och vet inte vad jag ska göra med ringen, jag har fått fram att det är storlek 5 på den men inget mera, ledtråden är bara att jag ska kolla andra märken som kan passa med ringen,,,,,,,,,, men jag fattar inte :-( Så finns det någon som kan hjälpa mig Är det ingen som har spelat CSI Dark Motives??? :( För jag kommer inte vidar Jag försöker igen då, och ser om det är någon som kan hjälpa mig. Jag har kollat närmare på slipsen som är på tavlan, men då säger det bara att det är ett lika dant märke som är på ringen, men inget mera............ vad är det som jag missar? :huh: Redigerat 29 September 2005 av Abaton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 om du kan engelska http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/fil...k_motives_a.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuska_tjejer Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Är det någon som kan hjälpa mig med spelet jag har kört fast helt. Jag är på det andra fallet och vet inte vad jag ska göra med ringen, jag har fått fram att det är storlek 5 på den men inget mera, ledtråden är bara att jag ska kolla andra märken som kan passa med ringen,,,,,,,,,, men jag fattar inte :-( Så finns det någon som kan hjälpa mig Är det ingen som har spelat CSI Dark Motives??? :( För jag kommer inte vidar Jag försöker igen då, och ser om det är någon som kan hjälpa mig. Jag har kollat närmare på slipsen som är på tavlan, men då säger det bara att det är ett lika dant märke som är på ringen, men inget mera............ vad är det som jag missar? :huh: HEJ vi är två tjejer som älskar CSI men vi klarar inte första fallet i dark motives kan du hjälpa oss snälla :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 lägg lite tid på spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunhawk Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Är det någon som kan hjälpa mig med spelet jag har kört fast helt. Jag är på det andra fallet och vet inte vad jag ska göra med ringen, jag har fått fram att det är storlek 5 på den men inget mera, ledtråden är bara att jag ska kolla andra märken som kan passa med ringen,,,,,,,,,, men jag fattar inte :-( Så finns det någon som kan hjälpa mig Är det ingen som har spelat CSI Dark Motives??? :( För jag kommer inte vidar Jag försöker igen då, och ser om det är någon som kan hjälpa mig. Jag har kollat närmare på slipsen som är på tavlan, men då säger det bara att det är ett lika dant märke som är på ringen, men inget mera............ vad är det som jag missar? :huh: Om du har kollat in slipsen på tavlan och zoomat in den med scope så ska det inte finnas något annat att göra med ringen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0on Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Är det någon som kan hjälpa mig med spelet jag har kört fast helt. Jag är på det andra fallet och vet inte vad jag ska göra med ringen, jag har fått fram att det är storlek 5 på den men inget mera, ledtråden är bara att jag ska kolla andra märken som kan passa med ringen,,,,,,,,,, men jag fattar inte :-( Så finns det någon som kan hjälpa mig Är det ingen som har spelat CSI Dark Motives??? :( För jag kommer inte vidar Jag försöker igen då, och ser om det är någon som kan hjälpa mig. Jag har kollat närmare på slipsen som är på tavlan, men då säger det bara att det är ett lika dant märke som är på ringen, men inget mera............ vad är det som jag missar? :huh: hej! jag spelar det spelet just nu, jag har fastnat på första fallet eftersom jag inte vår nån tillgång att söka igenom husvagnen.. behöver du hjälp med att ta fram märken så kan jag hjälpa dig.. om du hjälper mig att komma till andra fallet.. du får gärna adda mig [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.