Snookis Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 jag har en hunter på lvl 26 och nu ska jag köpa ett nytt vapen!men när jag ska lägga bud på de så går de ej och ajg har tilräkligt me pengar.texten på vapnet e blåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 (redigerat) EDIT:Aha, jo men då får du samla pengar för att köpa upp det.. Sen så e blåa vapen jätte bra, så du gör rätt i att skaffa den! Redigerat 29 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 29 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 men jag kan inte köpa de för att de e blåt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Låter hel knasigt, man ska kunna köpa allt bara man har råd . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 ja, man ska kunna köpa allt i AH... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Grå = Inferior (lite sämre...) Vit = Normal Grön = Good Blå = Superior Lila = Epic Och så vill jag minnas att det fanns Orange = Legendary (näst intill omöjliga att få tag i) Jag tvivlar på att färgen är anledningen till att du inte kan köpa föremålet. AH kan vara lite knepigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 jo du ser till höger hur mkt det säljs för är det mkt över dina pengar glömm det typ ifall hmm.... vi säger att du har ca 3g o ska köpa ett epic vapen njae dom brukar säljas för :rolleyes: 5g-10000g (på högre lv o en jävligt knäpp snubbe son lägger ut ett vapen med ett buy out på 10000g) o btw vilken realm e du på ja e på thunderhorn så jag köper gärna vapnet åt dig beroende på pris :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 synd,för jag spelar på agamaggan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 (redigerat) du snake det finns bättre än orange det finns gold men det e helt oöjligt att få :P annars så om man vill ha orange ska man döda ragnarok för han droppar det... ursäkta mig whistle.gif Jag sa fel så här är det none (grå) normal(vit) good (grön) superior(blå) epic(lilla) legendery(röd) artifact(orange) Problemet är bara att dom inte har gjort nåt artifact vapen än men det finns 2 legendery vapen titta själv på thottbot.com Ett inlägg räcker fint //epaaj Redigerat 12 Oktober 2005 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhou_Tai Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 (redigerat) Men.....Men en lvl55 paladin visa upp ett orange vapen 2h mace för oss i guilden Redigerat 12 Oktober 2005 av Zhou_Tai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Menar du Sulfuras, hand of Ragnaros :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 den e grym!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg