The Balrog Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 tips på en bra rysare/horror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 "The ring" men det är en ganska vanlig film så du kanske redan sett det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 House of Wax är ganska bra, lite mysko kanske men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 28 dagar senare, själv har jag inte sett den men min kompis har och han vill inte se den igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 28 dagar senare, själv har jag inte sett den men min kompis har och han vill inte se den igen! För att den var dålig, eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 The Skeleton Key om du ska se en ny.. Inte särskilt läskig, men väldigt intressant och otippat slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Den där "28 dagar senare" är bra film, tyvärr förstörde jag hela filmupplevelsen med att se den för första gången genom att titta på den mitt på blanka dan mitt i sommaren, dvs ljust ute. Har sett den fler gånger, när det är mörkt och så, men då vet man ju redan vad som händer. Det kanske inte är rysare, kanske mera thriller, men "Dolt under ytan" är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Scary Movie e bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 scary movie=skräckfilm LOL men en som värkar väldigt läskig är exorcisten eller texas chansaw massacre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Vilken menar du Exorcisten eller Exorcisten begynnelsen? Exorcisten begynnelsen är inte ett dugg läskig. Den bästa av dom två är i såfall ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 The Shining... now that's entertainment! Håll ögonen öppna efter Ringu (Japanska originalet av The Ring) också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 The cell är kanska läskig... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.