Eric_H Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Jag har märkt att många behöver hjälp med det här. Hur du får 5:e stjärnan (snowman lost his head) i cool cool mountain. Nära startpunkten finns en snö kropp. Led den ner för berget utan att hoppa av banan till det stora snö huvudet nedanför berget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Det är bättre om du svarar på trådar med denna fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Vadå det är väl lika bra att göra en tråd om det lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 (redigerat) Anledningen jag tror att så många har problem med den där stjärnan är att man måste klara alla stjärnorna innan man kan ta den på den banan.... Det är man ju inte van med på dem andra banorna då stjärnorna lätt upptäcks... Fast om du skulle vilja hjälpa andra med den 5:e stjärnan så skulle det nog vara bäst att skriva just den stjärnan i rubriken... eller som Xade sa.... Redigerat 9 Oktober 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.Reaper. Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Jag har märkt att många behöver hjälp med det här. Hur du får 5:e stjärnan (snowman lost his head) i cool cool mountain. Nära startpunkten finns en snö kropp. Led den ner för berget utan att hoppa av banan till det stora snö huvudet nedanför berget. svara på trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Smartast sättet är väl att skriva det som Fusk och svara på trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Tips och inte fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Tips och inte fusk. Men man skriver ju ända att han ska sika in ett fusk.Han kommer ända att sicka in det som ett tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Men detta är onödigt, låter lite som en officiell tråd och såna är inte tillåtna. Om du nu sett folk som behöver hjälp med den så hjälp istället där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Ja. Capone har rätt. Det var dumt av mej. Förlåt så mycket för regelbrottet. Jag hoppas någon låser denna tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag har anmält detta för 2 regelbrott. Tycker att du borde lärt dig av dina tidiga misstag. Detta är som min bror säger: ONÖDIGT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Ja, du kan ju skicka in det här som ett tips eller nåt :) Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg