Blank Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Hejj,jag har ett litet problem med att installera World of Warcraft. När jag kommer till cd3 står det att det inte går att läsa skivan, o jag fattar inte varför! för jag har kollat på skivan det finns inga reper på den eller nått sånt. Vad ska jag göra?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Be om att få byta den... Om det var en bra affär du köpte den på hjälper dem sig säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 gå och fråga dom det e nog det ända sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 tror du man får byta den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag tycker synd om dig Blank de ska gå helt utmäkt att instalera skiva 3. hmm man kan nog inte få byta spelet skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireX Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Cd läsaren kanske är lite smutsig annars be om att få byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 du får definetivt bytta spelet där du köpte det om det inte funkar. fast kan bli knepigare om garantin har löpt ur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det händer mig också... Ska man göra en kopia av cd 3 och lägga den på skrivbordet eller? Har hört någonstans att man ska göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg