Gäst NightShade Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag har just fått cs 1.6 men jag är ej så bra = /...så jag skulle vilja träna mig på botar men jag kan inte hitta några botar som funkar till 1.6 = ( så vad jag undrar e om det finns några botar till 1.6 och om det finns var kan man ladda ner dom??? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 NightShade, Är du inte så bra så kan du spela med en kompis på en tom server 1 mot 1 om du vill men om du vill ha botar: http://www.tnib.de/podbot/ och ta Download Version 2.5 Binary (Germany) och installera det sen så spela på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ok...thx! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 du ska ha podbod2.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 du ska ha podbod2.6 Ja det ill jag också men kan du ge mig en dirktlänk till en sida man kan ladda ner det ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 du ska ha podbod2.6 Ja det ill jag också men kan du ge mig en dirktlänk till en sida man kan ladda ner det ifrån men snälla nån http://www.trusted-network.de/podbot/download.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mad_doc Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 åååhhhh,,,,det finns inga botar än till 1.6!!!jag vet inte hur många såna här topics jag har svarat på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Finns det inte botar till 1.6?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Silver Star, ju installera pod bot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag har instalerat podbot.Är det bara o klicka på ikonen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 man ska inte träna med botar därför då är man noob botar fuskar man kan inte träna man ska träna med riktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 SuperSonic, Om dom fuskar blir det ju ännu svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.