pclover Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 va?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 menar att man inte alltid ska tro på det man läser eller hör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 hur dumma e ni?? tror ni på allt, allt å alla säjer lr? de e väl tiden som visar om de kommer bli opopulärt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Vad skulle ni rekomendera till en person som börjar bli lite halvtrött på cs, och letar efter något nytt. Något annat stuk; inte first person shooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Tycker ni inte cs,halo,battelfield och half life är för våldsamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 nej!!!! dom är kung kul åtminstone halo cs och half life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 need for speed underground är också kul men sen kommer cs 1.6 counter-strike 1.6 veriation 1.006 steam och haloderäger det med men jag tycker cs är bäst jag gillar super hero mod servrar men mest vanliga min bästa barna är de_aztec sen kommer alla rats barnor dom är också kuliga man de_aztec äger bara det var den första barnan jag körde båcs 1.001 plus att jag skulle behöva litte hjälp men need for speed underground jag sitter fast jag vet inte vart man ska skriva in kåderna jag har prövat allt plus att alla har lika dana fusk så dom borde fungera tycker man man det gör dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 aa men jedi knight derien är också kul att spela men det är lite dålig grafik och så men kul spel ändå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ou are not alone apan! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 i know :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 oskar, när har du spelat Half-Life och CS?? du skriver saker du aldrig har spelat, gjort.. :P __________________________ "hellre pissa i stuprännan en att stupa i pissrännan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.