Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vilka åker skolbuss eller vanlig buss till skolan?? Jag åker inte skolbuss eller buss till skolan iallafall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja åker inte skolbuss men ja åker vanlig buss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag åker skolbuss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Tobbis hur långt har du till skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 I min kommun så åker vi gratis alltså dem barn och vuxen med barnvagn fast man måste stoppa in ett kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 åker inte buss eller skolbuss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Behöver inte! De tar en halv minut att cykla till skolan :D Man e ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 går på 2 min cyklar på en halv typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag går till skolan ca 200 meter:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vilka åker skolbuss eller vanlig buss till skolan?? Jag åker inte skolbuss eller buss till skolan iallafall!! Jag åker inte buss men sånt gör man väl mer om man bor ungefär 1 mil ifrån skolan! Eller kanske mindre men ett exempel bara men det finns en som är 75 mil ifrån sin skola! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 När jag börjar nya skolan i västerås i 6:AN åker jag vanlig buss hem på vissa tordagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag cyklar , Går eller om jag har tur så blir jag sjusad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.