XaNoo Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Vilka av er har chip till Playstation 2? Laddar nån av er ner spel? Själv så har jag chip, men vad tycker ni om att ladda ner? Tänk på att ni har slösat ungefär 500 kr per spel det där är ju onödigt när man kan ladda ner eller hur? Man kan ju spara massor med pengar... Svara på frågerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 1.Jag har chip. 2.Jag HAR laddat ner (gör det inte längre). 3.Jag tycker att det är bra att ladda ner. 4.Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 1.Jag har chip. 2.Jag HAR laddat ner (gör det inte längre). 3.Jag tycker att det är bra att ladda ner. 4.Ja. 1: var skaffa ni chip? 2: hur mycket kostar det? 3: kan man sätta dit chip på den lila playstation 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg